Amikor az ember kicsit csinosítgatja szeretett dolgait, szinte törvény szerű, hogy valaminek el kell romlania.

Mert ugye Murphy is megmondta, ami elromolhat az el is fog romlani.

Ez történt az autóm kulcsával is. Pár napra rá, hogy felakasztottam a Meriva Klubbos nyakpántra kilyukadt a távirányító nyomó gombjának a gumi borítása. Első körben csak berepedt, mondtam magamban, hogy ez még azért nem vészes, utána nézünk mit tehetünk. Aztán párom később elvitte az autót, amikor hazajött, közölte, hogy van egy kis gond. Azért olyankor sok minden átfut a gondolataimban mi történhetett, de közölte, hogy a távirányítón tátong egy lyuk, amit higgyem el isti bizi, hogy nem Ő csinált.

Mondtam nyugodjon meg, nagy baj nem történt, sejtem mi lehet.

Látván a tátongó lyukat kicsit jobban rá kellett feküdjek a kulcs projektre így aztán belevetettem magam az internet világába, és ha nem is túl nehezen, de azért sikerült találnom javító szettet hozzá. A hiba egyébként nem ismeretlen az Opelosok körében, ez egy "típus hiba" ha lehet annak nevezni, ugyanis a távirányító gumi borítása elöregszik, először berepedezik, majd végül amikor végleg elfárad beszakad. Erre azért figyelni kell, mert innentől kezdve a kulcs nem csepp és porálló, hiszen a távirányító háza így már nem látja el a dizájn mellett az eredeti funkcióját, hogy az elektronika részt védje a külső környezeti behatásoktól, ezért ajánlott a mielőbbi javítása.

A javító kulcsház szett megrendelve, több is, ha netán valakinek még kell akkor tudjak segítséget is nyújtani benne.